Val av hårfärg


Ni får ursäkta speciellt den sista bilden,
ni som har svårt för poser. Men jag gillar inte att bara vara vanlig på bilder, det blir så tråkigt i längden. Och så ser man så kul ut såhär med. Tycker jag allt.

Men, det var faktiskt inte posen jag ville ha fram. Då hade jag inte lagt ut de andra bilderna, förståss. Vad jag vill ha fram är min - belive it or not (!) - hårfärg. Chockerande (ursäkta, jag är trött).
Jag börjar bara bli osäker på blonda slingor... Jag har ju faktiskt varit brunett i 1½ år i februari nu. Tänk vad konstigt om jag helt plötsligt blir... Mellanblond igen. Eller kanske till och med lite ljusare. Konstigt. Det skulle kanske kännas tomt? Jag skulle kanske känna mig som en blekfis, med min vinter- vita hy? Eller inte? Jag vet inte..

Jag vill bara inte ha det som det är nu. Så antingen blir det brun färg som åker i, eller så blir det ljusa slingor. Eller mellanblondt. Jag har övervägt de två sista alternativen sedan typ juni-06 men nu blev jag helt plötsligt lite osäker. Grejen är den att häller jag i brun färg så behövs det två "paket" för att det skall fylla hela mitt tjocka, stora hår - och det är inte kul att vänta på att det skall växa ut sedan.

Bah, jag hatar svåra beslut. Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar hittar du på min blogg! :)

Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Hmmm - jag färgar bara hos frissan, annars blitr mitt hår bara platt, jag har så tunnt, då blir det folieslingor och toning :)

2007-01-27 @ 08:07:21
URL: http://roomservice.blogg.se
Postat av: Debbie

Gillade färgen du har på mellanbilden! Den var riktigt snygg :)

2007-01-27 @ 11:31:04
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Anna

Var försiktig med blonda slingor om du väljer de bara, de gjorde jag o de blev HEMSKT xD

2007-01-28 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback