Tips på handkräm?

Något mot torra händer?Jag har väldigt lätt för att få torra händer. Året runt, men speciellt och extra mycket nu när det ändå är vintermånaderna (vädret till trots).
Jag köpte en jättebra handkräm som dessutom doftade underbart i somras, men tyvärr köpte jag den i en sommarbutik (butik som bara har öppet på sommaren). Så nu sitter jag här och kan inte läsa en bok då det är så otroligt äckligt att ta i papper med torra fingrar...
Vad jag vill fråga är: Någon som vet en bra, väldoftande och relativt billig handkräm som finns att köpa nära? Vore jättetacksam för tips!

Kommentarer
Postat av: hanna

Campferin är super bra. Jag använder ingen annan :D Fast på vilken prisnivå den ligger på vet jag inte

Postat av: Maria

Olive har en fin, finns hos Åhlens. Men den jag använder flitigast nu är Vaseline Intensive Care Hand and nail lotion...du vet den där rosa tuben. RIKTIGT BRA! Den luktar ganska neutralt och ärganska billig... sen har jag hört att Elizabeth Arden ska ha en bra, men de lär väl kosta en slant...

2007-01-31 @ 17:43:18
URL: http://mariamelle.blogspot.com
Postat av: Clevergirl

Body Shop har en bra, den är ganska dyr. Men fungerar garanterat. Dem heter nått med "almond oil"

2007-01-31 @ 20:19:20
URL: http://www.clevergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback