Tiger a/w 06-07 (kändis-kläd-span)

Har precis tittat igenom lite bilder på kändisar och hur de såg ut igår till Tigers a/w 06-07 -visning. En del var mycket värt att kommentera. Jag har gjort ett urplock. (oops - detta är mina åsiker alltså.)

  • Eva Röse vågar. Jag gillar. Helt otippat - och så söt hon är i håret! Helt klart betyg 9 (av 10).

  • För att vara chefredaktör på en glammig tidning klär sig inte Jonna Bergh Wallström speciellt snyggt (eller glammigt). Jag har nog aldrig hållt ögonen speciellt öppna för henne i och för sig, men när mans er henne så är det ofta ingenting att skrika halleluja åt som on är iklädd. Så är även fallet här. Gillar färgen på toppen men den är inte "wow!" någonstans. Posen (hallå? är det där ens en pose?) och hållningen är kass(jag har inte grymt bra hållning själv, men man kan väl sträcka liiite på sig?). Nej, slut på klageriet (jag säger alltså ingenting mer alls).

  • Avslappnat, men snyggt. Jag är som ni säkert vet helt galet galen i den här typen av tunika, men snedflätan och halsbandet gör allt verkligen inte sämre! Snyggt Elin Hasslund (som jag egentligen inte vet vem det är, men jag gillar redan hennes stil så; tjoho!)

  • Jag vet inte vad jag skall säga om Sofi Fahrman. Jag följde hennes "Sofis mode" hos aftonbladet som en galning för typ lite mer än ett år sedan och fram till sommaren ungefär (när mode, kläder och accessoarer fortfarande var relativt ny mark för mig), och tyckte att hon var bäst. Men hennes outfits börjar att kännas lite... lika varandra? Sure, man skall ha sin egna stil och stå för den. Men det betyder inte att man skall utmana den med nytt ibland. Jag tycker att Sofis ouftfit här bara är "som vanligt", även fast klänningen är superfin. Men hon passar verkligen i sin page, och vännen (?) Paula Björks tröja gillas.

  • Hade tänkt avrunda där, men det hade kännts dumt att inte lyfta fram "top model"-en Freja Kjellberg när jag kommenterar kläder. Att en hängslekjol och ett enkelt, svart linne kan kännas så bra, känns... bra. Jag kan inte klaga. Fast jag undrar om Freja inte fryser? Nu ser jag inte om hon har ett par knästrumpor, men det är nog vad jag hade valt tillsammans med en sådan här outfit i början av januari.

Överlag; Mycket fint, men inte mycket "åh-så-underbart-snyggt" tycker jag. 
Bäst klädda? Jag är bestämd på den punkten. Eva Röse, tycker jag. För att hon vågar, och klär i det.

98761-440

Kommentarer
Postat av: Moa

Grmyt :) Gillar verkligen Sofi Fahrmans hår! :) Hon är skitsöt i det.

Postat av: Linda

Jag hade också lite flätor idag fast inte lika snygga som evas!

2007-01-09 @ 19:58:44
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: julia

Elin Hasslunds tunika var adorable men lite för stranden tycker jag..

2007-01-09 @ 20:56:23
URL: http://honjulia.blogg.se
Postat av: Elina Hasslund

Vilken trevlig komplimang! Kika gärna in på Sthlmsfinest där jag är Moderedaktör :)

kram Elina

2007-01-29 @ 01:08:15
URL: http://www.sthlmsfinest.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback