Snurrig på reekteekt

Jag är helt lost. Jag har glömt en massa saker. Alltså, jag har glömt vad jag... eh, har glömt. Men ändå vet jag att det är massor jag har glömt. Jag har jobbat med skolarbeten dygnet runt sedan i måndags kväll. Och så kommer jag ihåg saker som jag inte alls är säker på om jag har drömt eller om dem är verklighet. Jag kan ju inte direkt fråga någon;
- ehj, har jag drömt det här eller skall jag göra det här på riktigt?
Jag har fått överdos av skolarbete, jag känner det i hela kroppen. Och tydligen så har hjärnan inte påverkats minst av det här... Jobbigt. Och vad jag känner mig mysko.

Nej, det är någonting som är helt åt skogen sjukt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ajaj!

Postat av: Beth

Haha, det där lät överdrivet konstigt när jag läste det nu:S vad det så illa?;b

2007-01-19 @ 11:23:04
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Ellis

Låter jobbigt det där du, du kanske ska ta lite "paus" innan du går in i väggen som en annan utbränd?:D

2007-01-19 @ 12:54:04
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback