Sett: Chloë Sevigny

98761-419

Chloë Sevigny som i år är inne på sitt 33 levnadsår, har en garderob som vad jag sett verkar vara en dröm i verkligheten.
Chloë är inte rädd för att klä sig i annorlunda och nya trender.
- Vem bär upp den höga midjan bättre än Chloë?

Jag skall inte fördjupa mig mycket om Chloë här och nu, utan låter bilderna tala för sig själva.



Bilderna kommer bland annat från
- Chloe Online.
- tyska, brittiska och italienska VOGUE
- resultat av sökningar på google där jag uppget "Chloe Sevigny" i sökfältet.
Med mera.

Kommentarer
Postat av: Chloë

haaha viisst är namnet lovely hihi(; (a) nää skoja, men hon stavar dock Chloe, not chloë äääeash it doesen't matter (a)

Postat av: Chloë

haaha viisst är namnet lovely hihi(; (a) nää skoja, men hon stavar dock Chloe, not chloë äääeash it doesen't matter (a)

2007-01-03 @ 20:20:32
URL: http://catwalkbychloe.blogg.se
Postat av: Chloë

sooorry blev postat två ggr

2007-01-03 @ 20:20:47
URL: http://catwalkbychloe.blogg.se
Postat av: Chloë

okej vänta nu, jag såg att du hade stavat hennes nman olika på massa ställen, tänkte dock bara säga att det låter fel eftersom chloé/Chloë/chloe, är för att visa hur man betonar namnen.. och att man stavar dem olika. Ja vill absolut inte klaga egentligen men du är en av mina favourites så , ch jag känner mig personligt inblandad (hahahahahahaahha jag är så kul) well, sorry for causing problems (;

2007-01-03 @ 20:24:17
URL: http://catwalkbychloe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback