Rom - bra, bättre, BÄST

Fontana Di TreviJag sitter bara och väntar på att min statistik skall komma tillbaka. Gud, vad tråkigt annars. Att blogg.se aldrig kan klara EN MÅNAD utan problem. Det är verkligen skit.

Medan jag sitter och väntar
så får man ju såklart sysselsätta sig med något annat också. Jag väljer att drömma om att åka till Italien. Jag var där förra våren, och jag får faktiskt säga att jag aldrig varit på en vackrare plats.
Sevärdheterna och maten är helt otrolig! Shoppingen var bra den också, men inget slog Fontana Di Trevi, Pantheon, Circus Massimo, Forum Romanum, Chiesa Del Gesu, Palatinen, Spanska Trappan, Emanuel-palatset, Piazza Navona... Eller italiens pasta, pizza eller glass.... Åh, vad underbart. Och här sitter jag i kalla Sverige. Och väntar på bättre tider.
Nej, jag föredrar Rom.

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Jag var i Rom på höstlovet och det var så härligt, vill tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback