Rebel Yell - Billy Idol


Jag började lyssna på Billy Idol när jag skulle fylla 13 har jag för mig. Mamma och pappa lyssnade på han när de var unga, och de hade då köpt en "greatest hits"-cd med han och jag fastnade på 2 små sekunder (även fast han inte ser klok ut). Som jag skrev precis är känslan viktig i musiken, men det är nästan minst lika viktigt att det händer någonting i musiken för mig.

Rebel Yell är absolut en av mina favoritlåtar med Billy Idol. Ni lär få höa mer av Billys musik här på bloggen...

 Vill du ha låten?
Maila mig! 

Kommentarer
Postat av: em

Haha, jag älskar Viva la Bam avsnittet där han är med. Bam rådfrågade Billy om hur man kunde ha ett "damn six pack" när man är i hans ålder ;) Skön snubbe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback