Pasteller är

Rött var verkligen höstens och julens färg. Det är den väl nästan varje år, men man tycker nästan alltid att "det röda var väl ändå lite större i år?"
Nu har jag i alla fall tröttnat ganska bra för denna säsongen och siktar istället in mig på underbara pasteller. Helst i ljusrosa. Gud så sött. Ljusgrönt är också vackert. Åh, man blir helt lugn och glad när man skriver om dessa underbara färger!

Gräddvitt är dock fortfarande inte att förglömma. 

 (Alla vet redan allt detta jag skriver i detta inlägget, men jag vill bara ge min egna syn på allt detta lite utrymme)

Christina i rött

Släpper Christina det röda, mån tro?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det känns faktiskt som om att det var lite större i år med rött ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback