Mary Kate's outfit

98761-434Denna bilden på MK är störtskön. Ser inte alls genomtänkt ut, men är ouh så snyggt. I vanliga fall brukar jag inte gilla stora örhängen, men här är dem verkligen rätt, rätt, rätt.
Allt är bara lager, på lager, på lager - och så fint hennes hår är på denna bilden!
Och halsduken bärs upp perfekt. Om du inte har noterat detta så gillar jag denna bilden. Mycket.

Jag säger det nu, för jag har en känsla av att jag inte kommer orka dra ett inlägg om det här vid något senare tillfälle:
När skolan börjar igen, kommer det nog inte att bli så mycket bloggning.
Nej, helgerna kommer bli bloggens tid nu i vår, för jag kände i höstas att bloggen kanske tog lite för mycket tid. Men uppdaterad, skall bloggen hållas. Bara inte lika mycket.
Sista terminen i nian vill man ju visa tusen gånger bättre än någonsin, menar jag..

Här kommer den nya plugg- Beth. (Bah, jag orkar inte)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja hon är så söt! älskar hennes stil..:)

2007-01-08 @ 18:19:45
Postat av: Mikkelfanny

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback