Konsten att skriva av sig

Nu skall jag snart somna har jag på känn. Och för att motverka att detta sker framför datorn så skall jag alltså snart också dra mig till sängs också. Först behöver jag dock ett skriva-av-mig inlägg.

..
Outfits.se är en ny favorit. För favoriter det blir allt som jag får inspiration av, som överraskar mig, eller som jag bara i allmänhet blir glad av. I detta fallet gäller nog förslag ett som största orsaken. Men i alla fall: En helt perfekt sida. Med som sagt; inspiration, inspiration och åter inspiration.

.. jag skrev det inte igår så jag skriver det idag. Jag har haft premiär för mitt dagboks- skrivande. Tjoho, jag gillar det. Tänk vad mycket den kommer vara fylld med om 5 år? .... och vad rastlös jag måste känna mig om fem år när jag precis slutat skriva dagbok varje kväll (... efter FEM år!)
98761-410
.. mavalas Miami-färg är såååå snygg. Har letat efter den perfekta rosa färgen (dvs den som inte är totalt genomskinlig, och då färglös) i flera år. Och nu sitter den där på mina naglar. Nice, kort sagt. Var kanske inte det bästa att måla på den på naglar som precis vart klädda med mörkaste svart, men ändå - nice.

.. fjanterier. Det känns som allt blivit så stelt här i Partille på senaste tiden. Så mycket måsten, och så lite oseriöst. Holy Makarony - har jag verkligen kommit till rätt plats? För det kändes inte så när jag precis beskrev den.

.. imorgon skall jag och joschannish på bio. Marie Antoinette skall härmed bli uttittad av 4... eh- ögon. Okej, av... mig och Johanna. Hur beskriver man det? Vi är one (two?) of the kind helt enkelt.

Nej, jag säger härmed: Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Nej men gud jag vill Oxå gå på marie antoniette..fatta hur avundsjuk jag blev nu?!!jag Hatar att den inte kom till skövde..

Postat av: Patrickmarlene

Beautiful site!

2010-04-06 @ 10:08:23
URL: http://patrickmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback