Jag måste...

.. städa. Jag behöver städa alla mina garderober, min hylla, mitt skrivbord, och allt där emellan. Dessutom vill jag ta ner en hylla ifrån väggen och flytta min anslagstavla. Och byta gardiner. Denna punkt bör träda i kraft snarast möjligt. Lördag ligger riktigt bra till.

.. shoppa. Enkla vita stora tröjor, de där klänningarna och skor. Skor jag zoomat in mig på är
dessa. Eller i 98761-470alla fall de två första. Och sedan skulle ett par boots sitta fint.
Jag behöver också köpa smink, för det är helt slut. Mascara och en skitdålig kajal är vad som återstår av det jag hade(och tusen läppglans). Katastrofalt.

.. läsa ut en bok till skolan. Den här "box 21" som jag skriver att jag skall försöka läsa hela tiden. Jag är bara på sidan 130 eller liknande och den måste vara utläst... mja, senast söndag absolut! Uh, jag känner mig stressad. (och samtidigt läser jag Harry Potter som jag inte kan släppa för tillfället.)

.. ändra design på bloggen. Japp, jag har haft denna sedan oktober eller något va? Och visst - jag gillar den. Men jag vill ha något mer... vårigt kanske? Eller jag vet inte. Det är det jag måste komma på först.

.. ha såkallad steffo-dag. Läste i nya VR om ett nytt ord vilket var "Steffo", som innebär  att man "ägnar sig helt åt sig själv, äter gott, frossar och njuter". Jag tycker att detta lät mycket bra - och det blev snabbt någonting att klämma in någonting på denna listan. (på min steffo-dag tänkte jag dock lägga till lite hårvård, ansiktsbehandlig och kanske kan någon av systrarna ge mig en massage...)
Ansiktsmask
.. fotografera vintern. Jag måste ha slagit huvudet i något hårt nu när jag skall skriva... detta: Vintern är vacker. I alla fall nu. Jag har förvarnat alla i min omgivning att de är okej om snön ligger kvar till måndag senast, sedan får den faktiskt ta och dunsta. Så jag har lite bråttom med just denna punkten.

.. måla naglarna. Jag hade tänkt måla naglarna typ nu. Funderar forfarande på vilken färg bara. Kanske lila, eller skall jag "skrapa" fram det sista ut det svarta? Kanske skall jag köra tvärtom och klä naglarna i beige eller ljusrosa? Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback