Jag kan i alla fall räkna ut att den snygga t-shirten passar min plånbok...

Härlig T-shirt med tryck från Indiska blir din för bara 89,50 Blus från indiska, kostar bara 149!Blus från indiska
Det gick inte alls bra på matte-provet. Är inte nöjd ett dugg,
så just nu lever jag mest på hoppet. Och såklart- på drömmar! Kollade igenom Elin Klings måndags-spalt hos Stureplan.se och fastnade för en beige blus från indiska. Kollade in hemsidan och fann där ytterligare två söta toppar.
Den på bilden i mitten tycker jag inte alls sitter speciellt bra på modellen, men det känns som den kan fungera super som over-size plagg. I vitt såklart.
T-shirten är något jag antagligen kommer lägga en del av mina pengar på om två veckor då jag får pengar.

Rör musen över bilderna för att se priser. Elin Klings blus kostar 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback