I min väska

98761-414

98761-415



Var ett tag sedan jag visade upp vad jag hade
i min väska senast. Så även fast det inte är väskans mest spännande (från insidan sett) årstid (enligt mig), så delar jag med mig här och nu av min väskas innehåll.. (väskan kommer från lindex)

SOLO- tidning och boken "Ett annat sätt att vara ung" av Per Nilsson
Tidningen är för det mesta obligatorisk i min väska. Kommer jag för tidigt till skolan (sker ofta) så tar jag fram min medhavda tidning och läser, samma gäller om jag sitter själv på busshållplatsen eller bussen och så vidare. Boken är inte lika obligatorisk, men fyller samma funktioner som tidningen.
Att jag just nu har SOLO i väskan är väl mest en slump, och pocket-boken hittade jag i min bokhylla i morse. Kom på att jag inte läst den sådenflög ner i väskan.

Randig Portmonnä, används här som necessär
Köpte jag innan sommaren i år på VILA. Innehåller bland annat kajal, mascara, nagellack, hårspännen, tofsar och tusen olika läppglans och en fickspegel. Mycket viktig.

Plånbok från Portsmouth
Jag älskar min plånbok. Den är stor, har många fack och den... är helt enkelt bäst. Min favorit-plånbok bland alla jag någonsin haft (vilket är ett antal...)

Randig anteckningsbok & en krönika jag just nu arbetar med
Anteckningsboken köptes faktiskt idag på IKEA. Fick den av mamma, och jag som faktiskt var på jag efter en anteckningsbok till väskan. Estupendo.
Krönikan skrev jag på datorn för någon vecka sedan, men var tvungen att rusa när jag precis blivit färdig så skrev ut den och la den i väskan för att rätta fel, och få nya idéer till den.

Mobilen
Ojojoj, här har vi det viktigaste. Har med mig den överallt, dygnet runt (förrutom på ytterst få lediga dagar då jag bara har den avstängd~men ändå med mig~). Köpte den i höstas så trivs fortfarande superbra med den. Fyller ut alla funktioner jag behöver.

Mjölkchoklad
Oops. Köpte idag på IKEA för 5 pix. Om man får akut godis-behov alltså...

Solglasögon
Från H&M, vår 07. Tycker om dessa mycket. Men mest för att de är nyast antar jag. Har typ 4 solglasögon jag använder ofta, och sedan ungefär 3 till som bara är till beskådning för tillfället. Men H&M-glajjorna är nyast.

Snusnäsduk (hu?) och nycklar
Ehm. Jag vet inte varför den snusnäsduken ligger i min väska om jag skall vara helt ärlig. Fast jag tycker att det är en snygg accessoar, absolut... Men jag har inte använt den på ett tag, tror jag...?
Nycklar är mycket viktigt (såklart).

Pennor
Pennor á la reklam. Men shit the same. Jag är en skribent ända ut i fingerspetsarna så jag skriver med what so ever. Dessa följer tydligen med mig i väskan just nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback