H&M inspirerar igen

98761-509


Hm... Jo! Jag måste lägga ut mina H&M- Vårinspiration- favoriter! Mycket härligt får jag lov att säga. Först och främst så har de ju en sjukt härlig "laddningsbild" eller vad det heter, med fjärilen (het detalj i vår!) och en äng under.
Min favorit bland just plaggen var dock den jättesöta jeans-skjortan. Äntligen en budgetbudget-variant av denna härliga skapelse. Just nu har jag i och för sig glömt priser på den, men ser jag den i butik och har pengar på mig så är det inte omöjligt att jag får med mig den hem i en H&M-påse (förresten, har inte H&M världens tråkigaste påsar?).
Den härliga regnbågsfärgade (?) t-shirten är perfekt till vadags, och spetsklänningen i svart är söt.
Den vita tunikan fullkomligt exploderar där ute i modesverige just nu, och jag är som ni säkert vet helt med på den trenden. Som pricken över i har H&M också fått fram en förklädesklänning i jeans, helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Mihi, vad jeans skjort klänningen var sööt!

Postat av: Jelena

Blev väldigt sugen på den flerfärgade t-shirten.

2007-01-27 @ 12:18:36
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag har letat som en galning igenom H&M's onlineshop och lyckas verkligen inte hitta regnbågs t-shirten.
Var hittade du den? (:

2007-01-27 @ 14:01:44
Postat av: beth

Angelica: Du klickar inte på ShopOnline, utan på Inpiration (precis över shop online) och därefter klickar du på vårinspiration (:

2007-01-27 @ 15:14:36
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback