Grubbel

Huh. Det blir många inlägg angående PHASSION men det är just det (eller i alla fall lite) som jag skall skriva om här och nu.
Hej. Jag heter Elisabeth, men har vant mig mer vid Beth de senaste... hm. 1-2 åren. Jag är 15, fyller i år 16. För att hoppa över snick-snacket så kan vi bara gå rakt på sak och säga att detta innebär att jag alltså går i 9:an. Skall börja gymnasiet.
Detta innebär sjukt mycket i skolan. Och eftersom jag inte heller är en person som ger mig själv lite att göra på fritiden (även fast jag känner mig rastlös ibland, fråga mig inte hur det går ihop), så vet jag absolut inte alls hur det kommer gå för mig nu under våren om jag skall tänka på både bloggen, tidningen, skolan MED MERA.

Över till mer seriöst prat. Jag kan lova er att jag har jättemycket ideér med PHASSION, men tiden finns verkligen inte. Jag är nog tyvärr tvungen att lägga ner PHASSION. Gud, det känns hemskt att säga så - tro mig. Men jag har en idé.
De grejer jag planerat att skriva om i tidningen kan jag istället lägga ut på bloggen. Där har jag ingen bestämd tidpunkt jag behöver lägga ut de olika sakerna på, och jag får mer tid över.

Jag har inte bestämt någonting ännu. Bara grubblar och funderar.
Jag behöver era åsikter - ut med dem!

Kommentarer
Postat av: gurkan

Jag förstår att du har fullt upp, och det är ju mycket jobb med PHASSION, men jag vill verkligen inte att du lägger ner tidningen heller! Men det funkar ju oxå bra att du lägger ut några sidor i bloggen lite då och då!

2007-01-02 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback