Godis, tack

98761-409Angående det där med nedläggning av PHASSION (eller i alla fall nedläggning av den i tidningsform). Skulle man inte kunnda göra den till en internet-tidning. Som den är nu ungefär - fast den får en riktig hemsida? Då skulle jag dock behöva lite hjälp med vart man kan hitta en plats där jag kan fixa en (gratis) hemsida? Och kanske då också hjälp med design och så vidare... En webb-master så att säga?

Måste också säga att jag är sjukt godis-sugen. Så sugen att jag snart åker ner och köper mig lite.
Har ändå bara suttit inne hela dagen, så det skulle nog vara bra och komma ut lite (till busshållplatsen alltså). Får se. So long!

Kommentarer
Postat av: Maria

Godis, ge mig!! :D

Postat av: Jossan

Freewebs kanske? :S

2007-01-03 @ 21:56:10
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback