Från detaljer till dagen i stort.

98761-439Jag tvekar inte en sekund på att i... jag skulle gissa på 60-75% av alla fall, så är det detaljerna som gör hela outfiten.
Det är alltså min ursäkt till varför jag ganska ofta bloggar om såkallat detalj-mode. En detalj jag tror på nu till våren (och hösten, men kanske då mer i en gammal brun-rostig färg/guld) är de silvriga nycklarna.
Allra helst en enda stor nyckel, tack. Supersött.

Första skoldagen var väl, ganska flummig. Man har inte vart där på länge, och det är svårt att ta allt på fullaste allvar när man för första gången på 2½ vecka vaknar mitt i natten (det vill säga klockan 6.30). Mot slutet av skoldagen gick jag från "glader" (eller snarare "skratter" om det hade funnits, för det glada humöret behöll jag ändå) till "trötter".

Veckorevyn låg i brevlådan när jag kom hem - vilket helt underbart nummer! Jag älskade det i alla fall.
Ikväll blir det varm o'boy, min stora, röda pläd, ugly betty och Greys Anatomy. Nu skall jag fixa spanska-läxan. Lika bra när jag ändå inte har något annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback