Fjärilar och söta skor

98761-520Solen lyser idag igen - underbart! Synd bara att det är så halt på vägarna, annars hade jag nog tagit mig en promenad... Varför blir jag alltid som mest sugen på promenader när det är nästintill omöjligt att just promenera? Hm...

Lördag brukar alltid vara den ultimata klänningsdagen för mig. Visst, jag klär mig i klänning mer än på bara lördagar, men lördags-klänningen är nästan samma som lördags- godis.










♥ Den här söta klänningen kommer från märket med det långa namnet Karen Zambos Vintage Couture - jättesöt!

♥ Halsbandet med fjärilen kommer från asos. Fjärilen är en favorit- detalj hos mig i vår!

Wedins har fått in jättemycket söta skor! Däribland denna med öppen tå, och snygga detaljer på sidorna! Sånt vill-ha så det är nästan inte sant.

♥ Också väskan kommer ifrån Wedins. Gillar att den ser gammal ut, och den är ju nästan helt perfekt?

Kommentarer
Postat av: michelle

vill ha halsbandet :D

Postat av: Maria

Skorna var riktigt fina! Känns våriga.

2007-01-27 @ 16:11:34
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback