En knapp tunika - Beth

98761-433Såhär blev min tunika. Ett ganska formlöst linne, med knäppning ner till mitten av magen. På ryggen sitter också tre knappar.
Skall såklart sitta löst (det är en tunika), och... jao. Vill nog helst ha det i vitt, men knapparnas färg har jag inte bestämt mig ännu för. Liksom typ av tyg.

Ja, vi får se vad det kan bli av det.
Vet inte om jag  väljer att göra det hemma, eller om jag tar med skisserna till skolan så kanske jag kan göra det där på syslöjden.
Den som lever får väl se.

När ni tittar på skisserna; tänk på att dessa ritades i halvvaket tillstånd ca. 2 på natten. Med en whiteboardpenna, i närmsta block.

Uppdat: Nu när jag tänker på det tror jag jag skippar knapparna på ryggen också. Hur kom dom dit, liksom? Njet, jag får se.

Kommentarer
Postat av: Eurica

snyggt, kan du inte lägga in en bild på resultatet sen? :)

Postat av: beth

Jo, det är klart (:

2007-01-07 @ 14:57:52
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: gurkaan

snygg! ser fram emot resultatet! :)

2007-01-07 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback