En drös åsikter

Jag tänkte härmed en gång för alla avlägga mig min åsikt om Kate Moss, det är jobbigt att dra omkring på så stora åsikter som aldrig riktigt får tillfälle att komma ut.
Det gäller Kate Moss. Överallt fortsätter såkallade fashionistor skrälla med att hon alltid är ute med det senaste, och att hon är den största supermodellen någonsin. Men let's face it; hon har gjort bort sig totalt genom de dagar hon fått (vilka tyvärr ännu inte är över). Jag skriver i punktform istället så blir det inte lika tråkigt för er att läsa;
♦ Kate, knark (-ar?-ade?). Här snackar vi en av världens mest kända människor (som i och med det automatiskt blir förebild för många kvinnor), och folk fortsätter att skriva kontrakt med iditoten. Det är katastrof i sin högsta benämning. Sure, det visar sig att hon fortfarande kan göra sitt jobb och folk köper det hon skall få folk att köpa - men väljer man knark så skall man inte få behålla sitt jobb som förebild. Så är det. Det finns miljoner (miljarder?) tjejer som är bättre förebilder.
♦ Jag tycker att Kate är överskattad numera. Hon bevisade det med punkt 1. Jag tyckte också att hon var grymt duktig på sitt jobb, och var först med senaste snyggaste och då var världens största stilikon. Men hey, det finns fler. Det har byggts upp en värld där Kate är mode och allt vad det innebär. Man nästan blundar för allt annat. Det betyder inte att alla finns i den världen, men många. Det är givetvis inte Kates fel att många fortfarande ser efter bara henne när det gäller mode (och hon är ju ofta ganska snabb med trender), men jag ville bara ha sagt det.

Ta det med en nypa salt. Jag är trött och har säkert överdrivit på många ställen. Men i grund och botten är det pretty much mina åsikter. Jag gillar alltså inte att Kate knarkar och folk låter henne behålla sin plats som förebild. Och jag gillar inte hur överskattad hon är.
Det är bara mina åsikter, och jag har inget emot människor med andra
.

Kate Moss
Kate Moss var enligt mig en av världens största modeller.
Hon sjönk i mina ögon med knarket.
Men jag kan inte förneka att hon har grym stil och har tagit fantastiska bilder.

Kommentarer
Postat av: Johnfelicia

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback