En dag med Johanna

98761-426
Idag var jag med Johanna. Vi gick runt på allum och så först, och sedan tog vi bussen hem till henne där vi kollade på ett avsnitt av Desperate Housewives, och bara snackade.

När vi var på allum fyndade jag i alla fall det här uggle-halsbandet som jag gått och velat hela hösten, men det aldrig riktigt blivit av att köpa det. Men nu hängde det där, med en 50%-lapp på sig och då mååååååååååste man ju köpa det. Jättefint, och jag älskar kedjan.
Jag har också fått upp ögonen för haj-tandshalsbandet som kan kännas lite 2006, men jag tror det kan funka i år också, eller?

Nu har jag precis proppat i mig alldeles för mycket tacos,
och har inga planer för kvällen än sålänge.
Hm...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååååh, sånt där vill jag också ha! :) Finns ett i guld från Wedins för 99:- men jag vet inte... Hur mycket fick du ge för ditt?

Postat av: Beth

Re Jossan: Det var halva prset på glitter. Kostade 99,50:- innan och nu gav jag 50 pix (eller någon femtiöring mer eller mindre, glömt)

2007-01-06 @ 11:20:26
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback