En blandad lista

Hittade den här hos Mimmi, och jag tycker faktiskt att den var lite kul att läsa igenom också... Så, då blir det kanske inte alltför tråkigt för er heller?

Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar... and so on.
Äger du en iPod?
Nope.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Om det är skola så, mellan typ 6.00 (men då snoozar jag) och 7.30.
Just nu är den inställd på 9.30
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nejnej, men andra vår/sommar-skor.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Japp. Det är kul att vara med på kort ibland, men jag är verkligen inte fotogenisk och trivs helt enkelt bättre bakom kameran.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Ouh, hm... Jo, Hip hip Hora hemma hos Johanna i fredags.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa, tror jag. (Vart? - New York tror jag)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja. Men det är väl ganska sant... (;
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nejnejnej...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Ingen tror jag.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Haha, oj. Det vet jag inte såhär. Det är väl en av anledningarna till varför det är så säkert och berätta hemlisar för mig. Jag vet om dom om vi skulle snacka om dom, men såhär kan jag inte minnas.
När var senast någon stötte på dig?
Stötte? Kalla det vad du vill...
Vad åt du till middag?
Igår? Något kött och potatisgratäng.
Använder du huvtröjor?
Tycker om dem, men har... oj, jisses. Det behöver jag också köpa ja...
Kan du vissla?
Nej.. Eller, jag försöker?
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Vattenbanorna och sånt där. Flumride på liseberg. Men jag är ganska feg vad gäller sånt. Skulle aldrig sätta mig i kanonen eller balder som jag är nu.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Att säga nej på den här frågan är ju bara bullshit. Folk har något speciellt behov av att snacka bakom ryggen, och sedan inte kunna stå för det. Detta är ett av mina mål med mitt liv - att kunna ändra på detta (good luck, Beth)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det händer väl fortfarande ibland? (;
Är du blyg inför det motsatta könet?
nej - varför?
Vilken film kan du alla replikerna till?
Det skulle väl vara Harry Potter eller någonting, men jag är ingen expert på film.
Äger du några bandT-shirts?
Neepp.
När flög du senast?
Juli 2006. Hem från england.
Läser du för skojs skull?
För skojs skull? Jaja, ja- jag älskar att läsa.
Pratar du några andra språk?
Engelska och spanska.
Har du gråtit offentligt?
Japp (; Haha, eller inför andra folk och sådär alltså? Senast när jag i 1 timma och lite till hade fått höra hur de lagt upp planerna för hur de skulle fixa mina tänder och sådär. Så åkte vi tillbaka till skolan, och så brast det bara när jag gick in i klassrummet. Det var väl för mycket på en gång.
Har du en stationär dator eller en laptop?
2 stationära, planerar köpa laptop.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Va? Nu fattar jag inte.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det är klart. Men bara för det betyder det inte att det alltid går så bra.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Planerar en piercing, och en tatuering skulle väl inte sitta fel. Men en sak i taget.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Instämmer i Mimmis svar, haha: Det är ju trevligt.
Kan du kasta macka?
Jag kan kasta, men stenfan hoppar ju inte. För det är väl det som är meningen? Att den skall studsa på vattnet?
Har du någonsin varit på Jamaica?
Njet.
Vad har du med dig in på bion?
En dricka framförallt. Sedan varierar det.
Vem är din favoritlärare?
Hm. Jag säger bara; det finns bättre, det finns sämre.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Det beror helt på personlighet och så.
Gillar du att flyga flygplan?
Om jag gör. Jag älskar det.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam... och kanske ärlig.
När sov du senast på golvet?
Eh, måste vart i skolan någon gång. Halvsov alltså. Annars vet jag inte. Eller jo, för någon vecka sedan tror jag.
Gillar du din boendesituation?
Ja, men inte "klimatet". Hade trivts bättre typ med samma väder som det är på Gran Canaria och så.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag fungerar med få timmar också, jag blir bara väldigt jobbig för dem som är runt omkring mig då. Eftersom jag då drabbas av sjukt kontstig överskottsenergi och skrattar åt allt, och är allmänt... konstig. Men 8 eller mer tror jag.
Äter du frukost dagligen?
Jarå.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, egentligen inte. Men på något sätt känns det som jag inte hinner någonting ändå.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej, min lärare tycker vi pratar för lite (!), även fast jag verkligen tjôtar övermycket i vanliga fall. Men, men...
Vilken är din favoritfrukt?
Hm.. drakfrukt, men det var längesedan jag åt. Gills citron som frukt, så säger jag det.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
oh nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Stavning - ja. Grammatik är jag sämre på, men brukar falla sig naturligt i de flesta fall.
Tror du på liv på andra planeter?
Jag vet inte. Det finns så mycket man kan tro och forska i, jag orkar inte med det.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag vet inte.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag vet inte. Fast om det var en tjej skulle det väl hetat Gudinna? Om han/hon nu finns.
Vad var det sista du åt?
Maltesers.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Olika.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte, tror att pappa tyckte Elisabeth var fint. Och då tyckte mamma det med.
Gillar du senap?
Ja, men inte i överflöd.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Shit the same, haha:p
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, tror inte det. Fast kanske...
Sover du på sida, mage eller rygg?
Vet inte, ser inte mig själv när jag sover. Men brukar somna på rygg och vakna på mage.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ugly Betty, på vissa sätt (ja, jag vet att hon inte är någon film, sak samma). Men nej, jag är väl one of the kind.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope.
Tycker du om att krama folk?
Jovars. Eller det beror väl på vem. SKulle inte tyckt det var urkul att krama typ.. George W Bush (om man skall ta i).
Skulle du säga att du är trendig?
Trendig, jag gillar inte det ordet. Jag tycker det är kul att följa vad som är inne och nya "trender" och så, men i slutändan skulle jag inte ta på mig någonting jag inte trivs i bara för att det är "trendigt".
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag vet inte.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har aldrig sett, och hoppas jag aldrig kommer se den. Verkar sjukt tråkig.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Gråta och gråta? nja... men starka känslor? Ja.
Tycker du att du är attraktiv?
Haha, eh.
Vad är du allergisk mot?
Dumma människor.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mikael.

Kommentarer
Postat av: Amandusveronica

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback