Ditt och datt

Min kväll har spenderats framför TV:n. Har sett på Narnia, den är mäktig och djuren är så söta. Ingenting jag skulle kunna kolla på hur mycket som helst tills jag tröttnar på den, dock. Det är en ibland-film.
Jag och Johanna har bestämt oss för att gå på bio nu i veckan, vi tänkte se 
the holiday... Den verkar bra.
Tills på torsdag har vi spanskaglosor. På fredag är det inämning av ett arbete i historia/religion/engelska, jag säger bara; wish me luck. Det är ett riktigt svårt arbete, och jag har inte riktigt kommit igång ännu. Snacka om tid att bli stressad nu.

Och jag måste länka till denna bild på Gemma Ward, gud så underbar. Sjukt fin. Som pricken över i. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

the holiday e verkligen superbra, jude law gör verkligen filmen, han e såå snygg. så jag rekomenderar den stort!

2007-01-14 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback