Det är ju toppen!

boggtoppenDet är alltid extra kul när man skall logga in på bloggen, och får syn på en länk till sin egna blogg på bloggtoppen (oj, det blev en lång och morgontrött mening). Jag har suttit uppe där flera gånger, men nu var det faktiskt länge sedan sist!
Piggade upp jättemycket!

Vad jag drömmer om nu, när jag har tagit mig upp på bloggtoppen igen är; en resa till Stockholm. Vill hälsa på en kompis, och så vill jag shoppa. Och bara vara där.
Jag gillar faktiskt Stockholm, det är så mysigt på något sätt. Underligt, när jag tänker på det.
Jag har bara vart där två gånger (vad jag kan minnas, var tydligen där när jag var några månader också). Aldrig speciellt länge, men tillräckligt för att gilla stället.

Åh, ge mig en tågbiljett till Stockholm, någon?

Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt och ligga på listan :D Vad är adressen dit?

Postat av: Beth

Maria: Adressen är www.blogg.se (:

2007-01-27 @ 16:29:54
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback