Dagens dröm

Dagens dröm
H&M har fått in mycket söta smycken och accessoarer. Som vanligt alltså. Ett av mina favoriter platsar superbra i en dagens dröm.

♣ Blå, söt, perfekt skjorta, Chloe

♣ Snygga jeans från jeans-tjejens (eller killens) Gud Acne.

♣ De där skorna som det bara står CRAVE på kommer ifrån Din Sko.

♣ Solglasögon kan man knappast få för många av, H&M har många snygga modeller. Däribland denna.

♣ Halsbander jag även nämnde lite där uppe kommer såklart ifrån H&M. Så färgglatt och lite barnsligt - jag älskar det.

♣ Diadem från H&M det också.  Brett skall 'ett va'.















Kommentarer
Postat av: julia

halsbandet var fräscht, skulle nog piffa upp vilken tråkig outfit som helst :) Btw, hjälp mig välja klänning på bloggen :)

Postat av: a

älskar glasögonen :)

2007-01-26 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback