Beths musikfavoriter

Jag måste ursäkta mig (hm... igen?) ifall jag orsakat lite rädsla för mig när jag lagt ut musikvideor till bland andra Jojo och så vidare. Jag förstår om ni blivit lite rädda.
Det är inte alls vad jag lyssnar på i vanliga fall. För mig är musik känsla, men de låtar jag lagt ut hittills har mest gått på tillfällig känsla (t.ex Jojo, Sade...)
Nu har jagstämt mig för den eviga känslan. Musiken som helt enkelt är bäst enlig mig skall ut på bloggen. Du kommer hitta denna musiken här i kategorin "Beths musikfavoriter".

Om jag skall sammanfatta artister jag lyssnar på så är det främst Bruce Sprinsteen och Billy Idol, men också Håkan Hellström. Och en gnutta Kent. Självklart finns det fler, men dessa är de bästa. Och bäst av de bästa är Bruce och Billy.

Musik kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback