Beth spanar

Alla andra bloggerskor har redan bloggat om den nya DIVIDED-kollektionen som ligger uppe på H&M's hemsida. Men nu skall jag berömma. Medan många andra fastnade för den härliga blommiga klänningen, så fastnade jag mer för plaggen på denna bilden. Främst då de två första tjejernas (från vänster sett) kläder mina favoriter.
Den lila kjolen får mig att tänka "denna kanske man skulle köpa till skolavslutningen?", och jag skulle i sånna fall inte tacka nej till att då matcha den med just den svarta blusen.


Mitt intresse för mode och kläder har alltid funnits men vaknade till liv extra på något sätt vintern förra året. Därför var jag ganska ny på det mesta med kläder och sånt våren förra året, men jag kollade igår hos tandläkaren igenom en ELLE från februari förra året. Då fastnade mina ögon på de här snygga solglasögonen från LUELLA. Underbara!

Kommentarer
Postat av: Blu Cantrell

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 15:59:29
Postat av: Gurkan

Jag håller med, den lila kjolen var riktigt snygg!!
Men så kollar jag på hemsidan och ser att alla, verkligen alla storlekar är slut! Men man får väl hoppas att det kommer in fler :) Trevlig helg!

2007-01-20 @ 11:33:08
Postat av: julia

Solbrillorna var riktigt grymma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback