Att sy

98761-432Jag blev på ett väldigt sy-humör helt plötsligt. Bara sådär - en lördagkväll. Hm...
Funderar på vad jag skall sy bara... Hm. En liknande variant av
topshop-tunikan står högt i topp. Mja, får sätta mig ner och titta igenom min sy-bibel och skissa lite. Får se vad det blir av 'ett.
Jag har som säkert inte många vet (mwaha - ett avslöjande på G) alltid tyckt att det vart roligt att sy. Det har egentligen påverkat hela mitt liv, då "mamma-släkten" alltid sytt mycket. Egentligen mest min gammel-mormor som var sömmerska, och jag såg upp till henne väldigt mycket. Så det är väl anledningen till att jag själv tycker att det är mycket kul att sy. "Det sitter i händerna" som hon sa.
Jag är verkligen inte världsbäst på att sy, men jag tycker det är kul och det är huvudsaken.

Nu blev jag akut sy-sjuk. Jag måste fundera på vad jag skall sy nu. CIAO.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Sy en förklädesklänning!Det är nog svårt men Give it a try!

Postat av: Trondmathilda

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-10-07 @ 09:28:41
URL: http://trondmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback