Antingen eller

storstad - mindre stad   |   Den var jättesvår. För jag älskar att vara på mindre ställen. Men ibland kan jag bli lite rastlös där så det avgjorde.

sommar - vinter   |    Inte svårt alls. Jag hatar vintern.

♥ morgonpigg - nattmänniska    |    Jättesvår. För jag är egentligen inget av dem. Men skall det vara något så väljer jag hellre att stanna uppe sent än att gå upp tidigt på morgonen.

♥ bio - dvd   |    Jag valde faktiskt bio först, men ändrade mig. Tänk en hemmakväll, en stor skål godis, kanske fruktsallad och glass.... och en bra film i DVD:n.

chips - morot    |    Mycket svår. Jag älskar att bara skala en morot och äta. Och egentligen gillar jag inte chips alls. Men nu har jag inte ätit chips på nästan ett halvår och jag blev bara väldigt sugen på Sourcream&Onion eller lättsaltat helt tillfälligt.

spara - slösa    |    Här gick det inte att välja. Ibland har jag jättejobbig beslutsångest och ibland bara shoppar jag och shoppar tills alla pengar är slut...

♥ kaffe - te    |    Usch, ingenting tack. Jag hatar båda alternativen.

solsemester - skidsemester     |    Lätt som en plätt. Jag ogillar skidsermester mycket. Det skulle väl vara för att man äter varma våfflor och så då.... Men, jag väljer värme framför kyla.

Vart hittade jag denna då?

Kommentarer
Postat av: Melissa

kul lista

Postat av: Linda

Håller med om skidsemester! Sol, värme och salta dopp ska det vara!

2007-01-15 @ 16:16:39
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: ELLEN

Jag tänkte bara säga att jag lånade din lista liteee xD

2007-01-16 @ 07:00:58
URL: http://elleni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback