Värt att lägga pengarna på

Värt att lägga pengarna på
Äntligen kommer pengarna snart, och jag har funderat ut massor att lägga mina pengar på (så blir det när man vart pank i nästan 3 veckor)! Här är lite smått och blandat, bland det jag tänkte köpa...

L'oréal Panoramic Curl, 125:-
Efter många om och men har jag bestämt mig för att köpa denna mascara. Hoppas den är bra! Vet du?

Anteckningsbok prydd med knappar från Indiska, 29,50:-
Haha, hittade ingen bild på deras hemsida - så jag gjorde en ful i paint. I alla fall är den dösnygg i verkligheten, och den skall jag ha.

Glass från Lejonet och Björnen
Alla tjötar om Ben&Jerry, och visst - jag har inte smakat den, men den är säkert jättegod... - LEJONET OCH BJÖRNET's glass är godare! Var längesedan jag åt, men jag skall köpa lite till mig... Hallonsorbet, citronsorbet, italiensk vanilj och choklad är mina favoriter... Kan inte bestämma mig vilka två smaker jag skall köpa..

Kajal från Isadora, 75:-
Jag har levt på en mascara som nästan är slut, och en h&M-kajal den senaste månaden - men nu orkar jag inte mer. Isadoras kajal skall köpas.

Bergdorfblondiner av Plum Sykes
Har inte en aning om vad den handlar om eller något, men har läst om den över allt (på något sätt) ändå. Har också hört att den nyligen kommit ut på pocket - och då måste man ju passa på att kolla in den!

Väska från Åhlens, 395:-
Hittade ingen bild på denna heller, men jag kan ju säga att detta är en Skönhet med stort S och två prickar över ö. Naturliga färger, cool knäppnings-grej och lagom-långa axelband - mmm! Vill köpa den, nu!

Känns som att pengarna kommer ryka snabbare än jag hinner säga; Poof!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sött anteckningsblock :D

Postat av: Liv

Pengarna går åt som i ett nafs! Men du har ju ändå listat upp saker som du behöver så handla med gott samvete ändå ;-)

2007-02-23 @ 20:19:31
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: anne

usch, mina pengar försvinner i ett nafs, fast mest går åt till telefonräkningen. :( dålig vana jag har att alltid ringa från min mobil.. tänkte tipsa med Loreals telescopic mascara som är grymt bra om du inte blir nöjd med den du tänker köpa ;)

2007-02-23 @ 21:08:26
URL: http://www.annesundkvist.blogg.se
Postat av: johanna

åh, :) lycka till med köpandet :)

2007-02-24 @ 14:28:18
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: Amanda

Har köpt pocketboken Bergdorfblondiner, och kan tipsa alla om att det är en jätterolig bok!
/Amanda

2007-02-25 @ 15:14:23
URL: http://amandaberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback