Värre än minus 8 grader? Aaaaaah!

- är det varmare inne i stan?
- temperaturen är nog högre, men det är mycket fuktigare - så det är mycket värre där...


Tack. Underbar start på dagen (not, not, not)! Det är 8 små minusgrader här, och idag skall hela klassen in till stan. Först och främst kan man ju undra hur jag skall ta mig dit också. Det är så jobbigt att passa tider när man skall få in det här med att det tar tid och gå i kyla och snö också. Sedan vet jag inte vilken buss kompisarna tar, och det hade ju vart aningen skojsigare att åka med dem än själv. Wellwell, vi får se om J (till exempel?) behagar att logga in på msn. Annars ringer jag och väcker människan. Mohaha (;

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi hade ca. 17 minusgrader idag, så 8 måste varit varmt!

Postat av: Remifreya

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-06-01 @ 13:48:02
URL: http://remifreya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback