Tillbaka!

Aaaaah! Underbara människor! Vad glad man blir när man ser att folk undrar vart man är, ni anar inte! Jag fick mig ett brett leende på mina torra, oglamourösa och spruckna läppar nu och piggare än jag nyss blev har jag inte vart sedan i fredags.
Varför? Oh well, lång historia; förjävlig
influensa = hög feber, snurrighet (mitt nya ord, om det inte redan fanns), ont i armar&ben&ögon&händer och helt hemskt mycket halsont (och de spruckna läpparna är något sorts resultat av detta).
Och nu skall jag sluta klaga, för jag orkar inte med skiten mera - nu är jag tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt :( Hoppas du mår bättre snart!

Postat av: Jossan

Weho, Beth is back! ;)

2007-03-01 @ 10:26:31
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Hedvig

elisabeth!! har du haft influensa?, jag har dt nuu:( haha dt e såå jobbigt att dt inte e sant, för mig pendalar febern upp och ner hela tiden, jag vet aldrig när jag blir frisk:(<3<3

2007-03-02 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback