Tidningshörnan i mitt rum

del1Tidningshörnan
Okej, vi börjar väl direkt med den nya kategorin då. "Delar av mitt liv", kom inte på något bättre namn. Här kommer ni somsagt att få se delar av mitt rum tillexempel, kanske få se en dag i mitt liv i foton, och så vidare. Här kommer jag i fortsättningen att lägga upp "In my Bag"- bilderna när de titt som tätt kommer upp också.

Idag skall ni i alla fall få se bilder från min "tidningshörna".

Självklart läser jag inte bara tidningar här, men det är här jag förvarar mina tidningar - så då blir det helt enkelt tidningshörnan. I min tidningshörna (som ligger precis under fönstret - så man kan läsa i dagsljus om dagarna) har jag min fåtlölj, en pall och plastblommor. En vanlig läslampa har jag såklart, men i fönstret står också en röd "myslampa", jag älskar skenet från just röda myslampor.

Två av mina favorit- inredningsdetaljer är tidningar och snygga påsar. Faktiskt. I och med detta är det ju inte så dåligt alls att mina tidningar numera inte får plats i något tidningsställ - utan hos mig får de agera minibord. I min tidningshög kan du hitta till exempel; SOLO, ELLE, Plaza kvinna, vimmel, starlet, tekla, cosmopolitan, något enstaka nummer av VOUGE, Vecko Revyn med mera. Favoriter från vad jag har samlat på mig de senaste åren, helt enkelt.
Vad gäller påsarna hänger just nu en Burberry-påse i sällskap av en från Pilgrim i min tidningshörna.

När jag sitter i min tidningshörna (börjar bli jobbigt att skriva det så många gånger, men jag har inget annat namn för den) så läser jag oftast. Tidningar eller böcker (kommer visa er mina favoriter i bokväg en annan gång). Lyssnar på musik ibland också, eller bara är. Hm, "bara-vara"-hörnan kanske man skulle kunna börja kalla den också? (;

Kommentarer
Postat av: Maria

åhhhhhhhh så mysigt med en egen läshörna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback