Såhär ser framtiden ut! Tada!

Jag har tjötat och lovat länge att jag skall göra om designen på bloggen snart. Det blir lite extra kul att skriva den när det är fräsch design, och det blir troligen lite roligare att läsa också.
Nu är det ju så att jag inte är världsbäst på html- kodning och redigering av stilmall överhuvdtaget, så jag behöver några lediga timmar för att åtstakomma en förändring. Lediga timmar, vilka jag inte har just nu. Men, jag har i alla fall planerat nu hur det skall se ut sedan när jag lyckats fixa designen. Eller hur jag vill ha det. Vad tycker du?

Jag är helnöjd!

Det blå i inläggen är länkfärgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju bra ut:)

2007-02-22 @ 18:22:18
Postat av: Sassa

verkar jätte fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback