Såhär börjar mitt februari (och såhär avslutades mitt januari?)

Ny månad, nya tag. Eller? Tja, vi får se... Jag är ganska nöjd som det är nu. Men som vanligt skulle lite extra shopping inte skada... Well, låg och läste i ca 2½ timma igår innan jag kunde släppa boken. Jag hade tänkt ett kapitel, med det blev snabbt till tre. Och Gud, vad jag skrattade på vissa ställen. Haha, Fred och George är underbara.

Det händer ingenting i skolan idag. Vi hade i uppgift att ta med oss en IKEA- katalog till hemkunskapen, och de sa att man kunde beställa på internet om man inte hade en hemma eller möjlighet att ta sig dit (jag hade inget av dem), så jag beställde för ungefär 1½ vecka sedan. När jag beställt kommer det upp i en ruta att det tar ungefär 2 arbetsveckor för den att landa i min brevlåda. Så jag blir väl den enda utan IKEA i min famn idag. Suck, sorgligt eller vad? (jag menar skit samma).

En tredje sak att påpeka är Sofi Fahrman. Varför kan hon inte klä sig i lite mer färg? Alltid grått, i varje byline- bild... Hon var ju supersöt i till exempel blått på ELLE- galan.
Nej, det blir Februari månads gåta - varför är Sofi inte färgglad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback