Så som jag matchar romantiskt

Så som jag matchar

Ett kollage var längesedan jag la ut. Här visar jag hur jag helst matchar romatiskt.
Jag älskar det våriga och söta i pastellerna, men bär dom inte gärna helt för sig själva. Lite starkare färger och plagg som är helt otippade tillsammans med dem gör allt lite extra kul.
♥ Jag tycker att det kan vara svårt att matcha svart till pasteller, för det kan bli så... Jag vet inte hur jag skall säga - men lite rock-fel. Eller? Ja. Ibland kan man dock få det riktigt snyggt. Se hårspännenna ovan t.ex!
♥ För er som är tveksamma till neon - här är ett gyllene tillfälle att använda just neon till accessoarer! Tänk den söta halterneck- klänningen på kollaget ovan, missmatchat med neonrosa naglar. Eller neonblå? Rentutav lime-neon-gröna?

Sandaletter är säkert det självklara valet för många när det kommer till sånt här mode, men är det inte alldeles för varmt ute säger jag: släng på dig ett par sneakers till den söta klänningen/toppen! Är det just lite varmare tipsar jag om de klumpigaste av klumpiga kilklackar.


Kollaget:
                 plagg:
Halterneck- klänning från Manoush. Grejar vilken sommardag som helst.
Lila klänning med fickor från Topshop. Inte helt självklart romantisk, men matcha med ljusrosa naglar så skall du allt få se!
Vit klänning med "haklapp" från H&M. En av de få klänningar som inte blev slutsålda på direkten hos H&M. Fattar noll varför, den är ju assöt!

Grön top med blommor från Antik Batik. Har det där som gör den lika snygg till vardags som till kväll (means party).
Lila kappa med fickor och skärp från Burberry London. Såklart. Sötaste typen av jacka i vår.
                 skor:
Vita sneakers med svart snöring från Din Sko. För att sneakers är den snyggaste skon i vår, och för att de är lika coola som bekväma.
Svarta Juicy Couture- inspirerade maryjane-kilklackar från Asos. Alternativet till sneakers.
                 accessoarer & resten:
Svarta, blomstrande hårspännen från H&M. Sött att ha i håret i vår och sommar.
Rosa ring med bling från asos. Jag brukar inte gilla ringar, men denna är ju riktigt söt!
Svarta och rosa ljus med silver- mönster från asos. Mysiga kvällar i vår, när du läser en bok eller två.
De coolaste solglasögonen på länge kommer såklart ifrån H&M. Dessa bara måste jag ha.

Okej, det blev ett lång inlägg till. Men det var ju mest fakta om varifrån alla underbara prylar kom ifrån, right?


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad fina alla kläder är! Man vill bara ha :D

Postat av: Sussi

Åh så fint, väldigt härliga färger!

2007-02-16 @ 22:00:54
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Linda - Sjuktbra.blogg.se

fint kollage :)

2007-02-17 @ 09:45:58
URL: http://sjuktbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback