Om jag får bestämma är jag i London idag

Matthew WilliamsonNu är jag tillräckligt vaken för att kunna skriva. Tror jag. Jag kör lite i punktform, för säkerhets skull.

Och helgen spenderades kort och gott med: Bloggade som en galning i lördags, tog mig upp på mest aktivalistan och halkade ner lika fort igen när jag också hann läsa 400 sidor ur Harry Potter och fenixorden. Nu har jag panik, bara 200 sidor kvar - jag vill läsa ut den, men det känns som att det kan bli en del pluggning också.

Idag vill jag ha på mig: Den här söta klänningen från Matthew Williamson, ett par strumpbyxor och något sött halsband. Och jag skall inte befinna mig i Sverige, allra helst. London kanske? Bara England?

Idag har jag på mig: Blå jeans, t-shirt med små dödskalletryck, hjärthalsband, tjock och go kollege-tröja. Så som man mest ser ut trötta måndagar med andra ord.

Idag händer: Vi har tydligen NO-läxa till imorgon om celler eller något. Den läxan skall alltså göras. Sedan siktar jag in mig på att åtminstone läsa 100 sidor till av Harry-boken och sedan är det CityAkuten också. Godnatt därefter.

Kommentarer
Postat av: petronella

Klänningen ser helt underbart fin ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback