Nu skall vi träna

Nu skall vi tränaJag tycker om att träna! Det gör jag faktiskt. Grjejn är den att jag är för lat för att bara ta på mig träningskläderna, eller fundera ut  hur jag skall träna! Eller lat och lat. Jo, men den största anledningen är nog att jag inte känner för att träna.
Det ändrar man lätt på med lite snygga träningskläder i sin egna stil! Så här hade jag velat se ut om jag hade tränat i min egna stil!

För det första skulle jag powerwalkat. Jag älskar att komma ut i naturen, och jag älskar att gå fort. Gå fort. Det bästa som finns en härlig vårdag.
musiken är viktig. Gå i takt till Bruce Springsteen, By Heart eller Billy Idol. Yes. Jag vill ha en I-pod, helst en ljusrosa. Hade klätt min personlighet såååå bra.

Lacost-sneakers är väl inte det bästa att vandra i, men inte heller det sämsta. Och så klär det den här outfiten så bra, så det var bara ett måste.

Korta shorts brukar jag inte klä mig i bara sådär, men dessa från Ella Moss hade jag inte haft något emot.

Nej tack till tighta överdelar när det fortfarande är lite kyligt ute. Ja tack, till denna koftan från Topshop.

♥ Haha, det konstigaste på detta kollaget är lip glosset - det kan väl alla hålla med om? Men det har  så härlig färg, och så brukar jag alltid gå och smörja in läpparna när jag är ute och går. Jag brukar väl bli rastlös eller något, bättre anledning som svar till "varför" har jag nog inte. Detta lipgloss kommer från H&M.

Tolka det hur ni vill. Det kanske inte är världens mest praktiska tränings-outfit, men snygg är'en.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ang. din kommentar på min blogg "om vårt modemedvetna bloggande" du har så rätt. jag gillar oxå mode så tro inget annat. bara tyckte det var läskigt ändå att det är såååå stort!
att det inte är nån politik, sport , sex blogg eller sånt som e med i toppen precis.....aja.
fin blogg du med=) ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback