Klädsel till bio ikväll?

Sitter och funderar på vad jag skall ha på mig ikväll. För just nu går jag klädd i världens vardags- outfit; linne med tjocka ränder i rött och vitt (Zara i Rom), grå kofta från H&M, svarta naglar och blå jeans från H&M. Jeansen behåller jag nog på, men lite snyggare skulle man nog kunna klä sig på "överkroppen".
Inte någon överavancerat - bara snyggt men enkelt. Svart linne med detalj hade vart perfekt, men mitt favoritlinne i svart är spårlöst försvunnet efter att ha blivit slängt i tvättkorgen förra veckan. Jag saknar det.

Nej, jag skall ta och kolla igenom garderoben och sedan måla naglarna. Så gör jag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det står "bli smalare" på reklamen.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback