Hur gick det i Nationella (svenska C)?

Vi började 8.30 med nationella provet. Idag var uppgiften att skriva en uppsats. Man fick välja mellan 4 olika ämnen att skriva om på fyra olika sätt. Jag valde väl på ungefär 5 minuter, och visste nästan direkt därefter vad jag skulle skriva om. 1 timme och 1 kvart behövde jag för att bli färdig. Är detta ett bra eller dåligt tecken?
Hoppas att dem dömer kvalitet framför kvantitet. Jag var bland de första som lämnade salen. Hoppas det gick bra.

Nu börjar vi inte igen förrän 12.10 och jag hade inte en aning om vad jag skulle göra så jag gick hem. Och nu sitter jag här, så jag tänkte blogga lite - och sedan skall jag läsa halvblodsprinsen. Har nästan läst en tredjedel nu. Jag vill läsa ut den, men jag vill inte att den skall ta slut. Vill inte lämna den magiska världen.

(By the way så kändes det nästan som om jag satt och skrev GET-prov när vi gör nationella. Jag är lite Harry Potter- sjuk för tillfället tror jag). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback