Halvblodsprinsen

Halvblods.. med risk för att bli lite tjötig skall jag bara lämna ytterligare ett inlägg som handlar om Harry Potter- böckerna. Nu har jag läst färdigt halvblodsprinsen. Jag har en helt konstig känsla nu. När man tänker på vad det är för känsla tänker jag i ena sekunden bara att jag är helt tom, i andra att jag är ledsen(och känner massa hat) och i tredje bara massa kärlek och på vissa sätt bra känslor. Knäppt. Kan knappt bärga mig tills nästa bok kommer ut: vad skall den heta? vad kommer hända? hur börjar den? slutar den?

Imorgon skall jag ha Harry Potter-  maraton här hemma. Mysiga pyjamasen är obligatorisk outfit då alla de hittills 4 Potter- filmerna skall ses.

Inatt skall jag drömma om Hogwarts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback