Grattis alla underbaringar på alla hjärtans dag!

Scones!Alla hjärtans dag är här. Och jag går in helhjärtat (hehe) för att vara supersnäll. Den supersnälla dagen, tycker jag man kan kalla denna dagen för (man skall vara snäll året runt, men det är fint att ha en speciell dag för det också). Också, alltså.
Så - i alla fall - var jag uppe tidigt i morse och bakade scones till mig och systrarna. Punkt ett på min att-göra-på-snäll-dagen.

Skall ner till allum idag också (för ovanlighetens skull?), eller aa... ICA skall besökas. Kanske kan springa runt i några butiker medan mamma handlar grönsaker och mjöl och sånt där... man handlar. Och ikväll skall jag till Johanna och kolla film. Cool.

Om idag skulle vara en film, skulle detta vara
soundtracket (tror jag).

Kommentarer
Postat av: Marcusalicia

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback