Februari- sol

Dagens outfitIdag när jag vaknade lyste solen överallt. Springer direkt upp och kollar termometern på baksidan - och den visar att det är +18°C  i solen! Okej, i skuggan är det "bara" 8 grader varmt, men det är ju helt sjukt att det nästan är +20°C i solen i februari?!
Det blåser dock lite, men sånt får man la dras med när vi knappt börjat årets andra månad...

Jag har dratt upp jeansen så långt upp på vaderna som det går! Kan inte med och gå med långa jeans en dag som denna... Fast de åker nog ner när man skall ut sedan ändå. Sak samma!
Detta har jag på mig idag:
♦ Vitt linne, H&M
♦ Randigt orange-vitt linne, Blusand (Rom)
♦ Jeans, H&M
♦ Paljettskor, Wedins
♦ Solglasögon, H&M

Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt collage! Har också tänkt köpa de där solisarna, de är bara för grymma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback