En stycken ögonskugga och en (två?) stycken Angela

När jag kom hem låg det en VR-mini-goodiebag på köksbordet! Jag fick underbar ögonskugga som jag stått och tänkt köpa flera gånger. Den glittrar som bara den. Sedan ett läppstift somv erkligen är rödaste rött, och sitter som berget - snyggare läppstift har i alla fall jag aldrig sett! Sedan fick jag ett nyckelband också. Se bild.
Tre goodisar

Jag satte mig vid köksbordet och fick syn på boken
godisakuten. Någon som har den? Jag har den i alla fall, och helt plötsligt la jag märke till något. Det står att Angela Gotborn har vart med och skrivit den?! Hon designar ju för sjutton smycken? Snygga smycken! Är detta samma människa, någon som vet? I så fall gillar jag henne redan mer än vad jag gjort tidigare, och jag har gillat henne grymt mycket - hennes smycken är fantastiska.
Och den boken har räddat mig och mitt godissug många, många gånger...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du för att du prenumenera på den ? eller fick du med den när du fick tidningen ???

2007-02-02 @ 17:19:24
Postat av: Beth

Anonym: Jag fick det för att jag hade skickat in ett svar på en fråga Lisen hade på sin skönhetsblogg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback