Dagens roligaste

Haha! Här har vi dagens skratt. Speciellt för alla andra Harry Potter- tokar därute. Eller Hermione- tokar kanske man skall säga. Eller Ron?
Se dessa klipp, det är så roliga! Speciellt i kombination med låttexterna.. Haha!


Hah, klockren!

Favoriten bland klippen! Speciellt delen som berör Mr. Ronald Wasley (;

Den här är kanske mer fin. Men de är så roliga tillsammans, och så är det en kommentar i hela filmen; "Ron, you ruin... everything", haha!  Skojigt. Sedan är ju låten så mycket 90-tal... under det deceniet jag levt större delen av mitt liv, alltså. Och under mina första år - dessutom, det är ju alltid speciellt.

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh.
dt första klippet var sött ^^,.
egentligen tkr jag att Hermione och han...den elaka? blonda? borde bli ihop ^^. eller Hermione och Ron ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback