Dagens dröm

Dagens drömFredag, äntligen! Ikväll skall jag och J på bio, skall bli mycket kul. Vi är verkligen galna, går på bio stup i kvarten.

I alla fall, vilket fall som helst, hur som helst så vill jag ha på mig detta idag....:

♥ Linnet kommer ifrån Vanessa Bruno. Svart och enkelt. Det viktigaste är ändå de tjocka axelbanden - jag börjar få lite fobi för smala...

♥ Shortsen från Sonia by Sonia Rykiel förr mig i smaken direkt. Den klara färgen och se stora, svarta knapparna landade mina ögon på direkt (och sedan fastnade de där).

♥ Skor i converse- modell: låg med dödskallar kommer ifrån Paula Thomas for TW. Perfekt till en outfit som denna!

♥ Ett färgglatt armband är liksom pricken över i. Fast här är det åtta prickar - i olika färger. Det är ju helt klart superduperbra. Hittades hos Asos, och de var tydligen slutsålda. Men liknande säljs ju lite varstans - så inspiration sålänge!

Nu blev det bråttom till skolan...


Kommentarer
Postat av: em

Åh domdär skorna älskar jag! Kostar? (:

Postat av: Louise

Jag ska också gå på bio ikväll! (: Vilken film ska du se? -Jag ska se Linas kvällsbok..De böckerna är verkligen bästbäst! :)

2007-02-02 @ 14:40:36
URL: http://strawberrysuccess.blogg.se
Postat av: Beth

Louise: Måste säga först - vad härligt att höra från dig! Du måste börja blogga igen!

Skall också se Linas Kvällsbok (:

2007-02-02 @ 15:22:44
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Louise

Åhh ja! Jag hade tänkt att börja blogga igen! Efter min födelsedag och sportlovet, då e jag nog back on track igen (: Jag drar bort vecka 8 då det är sportlov här ( ska faktiskt kanske åka till Furulund då och hälsa på Isabelle ; ), det känns lite onödigt att börja blogga och sen hålla uppe igen, men efter lovet och allt sånt så ja då e jag redo igen! :) Och ellerhur var filmen bra? Det tycker jag iallfall! :) Men böckerna är ju alltid bättre, men jag tycker dom hade gjort filmen bra (:

2007-02-03 @ 12:32:29
URL: http://strawberrysuccess.blogg.se
Postat av: Mikaltine

Really great site man!!

2009-10-06 @ 09:56:48
URL: http://mikaltine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback