Budgetlyx

vardagslyx
Små inredsningsdetaljer kan greja vilken stund eller vilke rum som helst. Nu riktar vi in oss på stunden, och tänker alla de där fikapauserna man har under en vecka. När man pluggar, när man precis kommit in från en kall promenad, när man äter frukost - eller när man läser.

Indiska är verkligen helt otroliga vad gäller sådana här vardagslyx-inrednings-detaljer. Nu har det precis kommit ut ett kina- inspirerat porslin som jag fullkomligt avgudar. Och speciellt då koppen på bilden ovan. När jag ser sådana här ting ångrar jag nästan att jag inte alls gillar kaffe, eller de smaker av thé jag smakat. Det är då jag köper upp mig på 1 - 2 - 3... nya smaker thé. För
O'boy kan man inte dricka varje dag (akta tänderna!).

Men koppen i alla fall - den är underbar. Och kostar bara 29,50 kronor och öre hos Indiska.

Kommentarer
Postat av: Kelly

vilken söt mugg!

Postat av: Kelly

vilken söt mugg!

2007-03-01 @ 17:05:02
URL: http://www.kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Ragnaringeborg

Very useful information. Thank you!

2010-05-06 @ 11:43:48
URL: http://ragnaringeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback