Beth städar!

Jag håller på att städa igenom mitt rum. Jag gillar inte att städa, men jag gillar när det blir snyggt, mysigt och "trivsamt" (hittade inget annat ord?) när man är färdig.
Jag har länge funderat på att visa er delar av mitt rum och så vidare också. Eller visa er mina favoriter i garderoben till exempel; mina smycken och accessoarer; vad jag läser; annat jag har i mitt rum och i mitt liv. Ungefär. Och vad jag ville komma till är att jag nog skall börja visa lite av det snart (: Håll utkik! .. med andra ord.
Nu skall jag fortsätta städa, ciao!  


(vad som helst för att slippa plugga)

Kommentarer
Postat av: gurkan

så duktig du är som städar! :) själv måste jag oxå göra det snart, men det är ju så tråkigt!

2007-02-15 @ 12:21:25
Postat av: Anna

Att städa kan vara supertråkigt, men att dammsuga är ju bra träning intalar jag mig själv höhö, och så blir det ju så fint efteråt!:)

Postat av: em

skulle vara kul om du visade ditt rum!

2007-02-15 @ 14:14:23
URL: http://emmamarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback