Bea Szenfeldt

Bea Szenfeldt   .   VagabondBea Szenfeldt


För ett par år sedan gick det ett program på TV som hette Fashion House eller något sådant. Bea Szenfeldt var med och tävlade där, och jag minns hur jag hejade på henne programmet igenom. Hon var helt enkelt bäst. Och så går hon bara och vinner sådär. Helt rätt!


Kom och tänka på henne och kollade in hennes hemsida, och man blir ju inte besviken direkt. Hon har tydligen gjort skor för vagabond också - jag vill ha! Sötnosarna på stora bild 1 är något jag inte hade sagt nej till om jag hade blivit tillfrågad att få ett par. Gillar brallorna på stora bild två. Knepigt vackra.

Och helt plötsligt fick dröm- parkasen lite konkurrans i form av de två vackra trenchen på småbilderna.

Kjolen på sko- bilden är inte ful den heller.

Kommentarer
Postat av: Ellis

OMG så härliga bilder!De polkagrisrandiga skorna är ju översöta!:)Ah jag vet, nationella..häftet vi fick var ju helt cp och jag som har så svårt för Såna skrivuppgifter..och Hon som talade in en del av texterna var ju helt SNARK..man typ somna..:(

Postat av: felicia

hej!
jag är en ny bloggare som inte har så mycket koll alls på det här.. :P
jag undrar, hur kan man länka olika bilder? Liksom om det står typ "dröm" och om man klickar där så kommer den bilden eller hemsidan fram! Jag fattar 0.. bra blog förresten!
Tack på förhand :)

2007-02-04 @ 21:15:47
Postat av: Beth

Ellis: Jag har inte så jättesvårt för skrivuppgifter, men är lite stressad över hur det skall gå nu när man har så lite tid på sig. Och sedan det här häftet, om man skall berätta vad orden betyder och beskriva textstyckena? Det känns inte bra. - och nej, människan som pratar är ju inte helkul direkt...

Felicia: Mejla mig så hjälper jag dig (: Klicka på min profil, där hittar du min mejladress.

2007-02-04 @ 21:31:42
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Tess

jättesöta skor!

2007-02-04 @ 23:17:21
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Anna

fiina skor !!

2007-02-05 @ 07:37:03
URL: http://anabanana.webblogg.se
Postat av: jonnaolsson

hejsan där. det var sjukt skoj att läsa din lilla presentation och vad du gilla för godbitar ur Beas samling. jobber med henne och ja ska skicka länken för detta kommer hon bli gla över*
håll ögon och öron öppna
- nästa visning är 14 aug;)
Hejhej/jonna

2007-06-18 @ 20:24:54
URL: http://blogg.skinnyjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback