Att gå från kokt kräfta till nygräddad bulle

Ahsley Olsen.. och här springer Ashley runt i bara t-shirten och ser allmänt snygg ut ändå. Jag längtar till sommaren då jag också bara kan springa runt i en vit skjorta, tunika eller för stor t-shirt utomhus utan att frysa. Och jag tror nog att jag bannemej skall köpa mig ett par vita solglajjor också. Det är så sjukt fräscht.

Och den brännan som Ashley har hade jag inte tackat nej till heller. Jag blir också alltid rosa som en kokt kräfta först, men sedan blir man allt lite gyllenbrun - som en nybakt bulle. Typ.
Men även fast man är rosa ett tag - så syns det i alla fall att man vart i solen. Åh, längta.








Kommentarer
Postat av: sanna

Åh, hion är alltid så nonchalant snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback